domingo, 6 de abril de 2008

La gran qualitat del servei Bicing per culpa de Clear Channel

El servei del bicing és d'una qualitat desastrosa. No sé com he pogut tenir tanta paciencia per anar mirant 6 parades del bicing i no coneguir agafar cap bici. I el pitjor, és que no és la primera vegada que em passa. Tots els dies que agafo una bici (ja sigui d'anada o de tornada) sempre em passa algun d'aquests problemes:
- No hi han bicis (això ho puc entendre)
- Problemes de connexió
- Hi han bicis i la maquina et diu que no (potser estan espatllades), no obstant, en una parada molt propera t'han dit que hi havien bicis disponibles i jo no em crec que hagin volat tant ràpid.
- La bici no funciona bé.
- La parada no està on et diuen amb el dibuix del mapa. A vegades els mapes no son prou precisos. Un dia vaig arribar a l'epopeia de pujar fins a dalt de tot del carrer Aribau per buscar una parada que no trobava enlloc d'on deia el mapa. Buscant parades (parades plenes, parades en construccxió) vaig acabar baixant Eixample abaix fins abaix de tot, al carrer consell de cent, on finalment vaig poder deixar la bici. I aleshores, altre cop, de pujada a peu fins a dalt de tot del carrer Aribau. Quina ràbia!
- Parada plena i no puc deixar la bici allà.

Senyors del bicing (i de l'ajuntament, es clar), abans d'expandir el bicing per tot Barcelona, si us plau, millorin la qualitat del servei, perque sino, l'únic que expandiran, serà el cabreig dels usuaris...

No hay comentarios: